Pitäisikö minun esitellä itseni? Onko minun pakko?

Olkoon. Kerrotaan nyt sitten hieman itsestäni.

Kuten esittelystäkin näkee, minua voi tämän blogin puolella kutsua Tuhkaksi.
Pyörittelin mielessäni kaikenlaisia suomenkielisiä juttuja ja totesin tuhkasateen kuulostavan hyvältä. Oikeastaan keksin sen Pokémon-animen Ashin pohjalta Haluan kirjoittaa jotakin suomeksi, mahdollisimman kirjakielisesti, että minut olisi vaikeampaa tunnistaa.
Toisella blogillani puhun melko tuttavallisesti, mutten halua kirjoittaa sinne.
Tuntemani ihmiset lukevat sitä.
Enkä halua että minut tunnetaan. Haluan pysyä anonyyminä, nimimerkin takana. Sehän on koko Internetin kauneus. Jos haluan, voin olla tuikituntematon.

Minun ei tarvitse miellyttää ketään. Eikä olla oma ystävällinen itseni.
Voin valittaa kaikesta ja kaikista ilman pelkoa siitä, että suututan valituksenkohteeni.

Sitä varten tämän blogin tein. Haluan päästää höyryjä pihalle ettei ystävieni tarvitse kuunnella valittamista.
Valittaminenhan on rasittavaa.
Enkä halua heidän hylkäävän minua siksi että valitan. Valittaminen on minulle luonnollista.

Minä itse sitten. Olen täysi-ikäinen opiskelija, jossain päin maailmaa. Sillä ei ole merkitystä mistä tulen ja missä olen. Mutta ehkä minua on helpompi lähestyä kun annan edes hieman osviittaa.
Jos sukupuoli pitää valita, olen mies, mutta mieluummin jätän senkin sanomatta. Mutta jos joku kuulee lukemansa ihmisäänillä, heidän on hyvä tietää kuullako tämä matalalla vai korkealla äänellä.

Saatan kuulostaa tämän blogin takia masentuneelta ja synkältä, mutta se ei ole koko totuus.
Oikeasti olen pirteä ja iloinen, kaikkien-kaveri. Uskon ihmisten olevan mukavia niin kauan kunnes toisin todistetaan. Joskus en usko edes senkään jälkeen vaan uskon, että ihmiset voivat muuttua.
Minun pitää päästä irti tästä sinisilmäisyydestä. Olen kärsinyt ihan tarpeeksi tämän takia.

Noniin. Josko tässä olisivat tärkeimmät.
Kerron lisää ihmissuhteistani seuraavassa kirjoituksessa.

Ainiin, jos täältä löytyy kirjoitusvihreitä, pahoittelen. En jaksa oikolukea näitä ja olen taipuvainen kirjoitusvirheilyyn.