Sehän on niin mukavaa kun saan olla edes joskus onnellinen ja ajatella välillä vähän itseäni.

Ennen minun suhteeni Tytin ja Antin kanssa on ollut sellainen, ettemme ole saattaneet puhua viikkoon, ja kun olemme jälleen puhuneet, olemme jatkaneet siitä mihin jäimme.

Nyt jos en puhu päivään Antin kanssa, hän suuttuu heti.

Väittävät Ilonan saavan kaiken huomioni.

Ettei munlla koskaan olisi varaa siihen mitä kaksikko on suunnitellut.
Ettei minua saa kiinni ellei väkisin.

Ja silti he eivät ilmoita minulle kunnolla.
Tai kunnioita sääntö "Nopeat syövät hitaat." Jos olen sopinut tyttöystäväni kanssa meneväni hänen luokseen ja Antin muutto sattuu samalle viikonlopulle ja he tarvitsivat minua siellä, se on sitten minun vikani, ja jätän parhaat ystäväni huomioimatta. Jos muuttopäivät päätettiin myöhemmin.

Sepä on mukavaa.

Tätäkö varten kutsun teitä parhaiksi ystävikseni? Jotta saisitte pompotella ja syyllistää minua.

Ja nyt Ilonalla on paha olla sen takia kun minua syyllistetään.
Aina vain mukavampaa.

Ja tosiaan, Antin tuparit on tänäviikonloppuna. Miksi minusta tuntuu että pilaan kaiken siellä. Pelkällä läsnäolollani.

Se on hienoa että te jaksatte olla onnellisia mun puolesta.
Se on hienoa että me tullaan taas niin hyvin toimeen.

Tappelemme Antin kanssa juuri. Rakastan elämää.